Tuesday 15 August 2017

Instaforex Malaysia Review


95 Forex Trader GAGAL menjadi Jutawan Hanya 5 Berjaya Menjana Renda Lebih RM 10.000 Setiap Bulan Dari meja Shahrul (wakil Easy-Forex, Part-Time Forex Trader, Forex Blogger). Oi, Selamat datang ke blog saya. Nama saya Shahrul, wakil easy-forex. Saya dah menjadi trader di bawah easy-forex selama 3 tahun. Saya Bukan, comerciante de forex em tempo integral, cuma part-time jer. Namun begitu, renda yang saya dapat dari forex trading JAUH melebihi renda saya semasa kerja. Saya bekerja sebagai eksekutif IT di sebuah syarikat pembangunan laman web. Di waktu malam pula, saya menjadi comerciante de forex. Bagaimana saya bermula trade Forex Di sekitar tahun 2009, saya diberhentikan kerja sebab syarikat yang saya bekerja pada waktu itu lingkup kerana ekonomi gawat. Saya diberi gaji 3 bulan dan disuruh untuk mencari kerja lain..huhu Macam biasa lah, saya menghantar resume ke syarikat-syarikat yang mungkin perlukan kepakaran saya. Lebih seratus salinan resume dihantar ke syarikat-syarikat di sekitar KL. Saya ada juga memohon kerja melalui Jobstreet. Pada masa yang sama, saya telah berkenalan dengan seorang mamat yg tinggal sekitar Petaling Jaya semasa principal Futsal. Saya mendapat tau membro seorang ni tak kerja tapi kereta yang dia bawa masa nak principal Futsal ni semua besar-besar. Yang tak tahan tu, dia selalu ganti-ganti kereta mewah. Sekejap biru, sekejap hitam8230 Saya tergerak untuk bertanya apa yang membro ni buat hingga boleh beli kereta-kereta besar. Jawapan member ni simple jer: Dia buat Forex Trading8230 Dari situ, tertanam minat untuk tau lebih lanjut tentang Forex. Disebabkan kekurangan bahan-bahan rujukan yang sah (confiável) tentang forex di Malaysia, saya terpaksa belajar forex secara manual tanpa bimbingan sesiapa. Apa yang saya buat untuk Belajar Forex 1. Saya membaca perbincangan di forum-forum forex seperti Carigold. 2. Saya membaca e-book percuma forex trading kat Internet. 3. Saya belajar forex dengan menonton video tutorial percuma dekat Youtube. 4. Saya buka demo conta dengan beberapa forex broker da Malásia dan cuba trade guna platform yang disediakan. 5. Saya buka akaun real dengan beberapa forex broker da Malásia e menguji keberkesanan setiap forex broker. Selepas 3 tahun dalam Forex Trading, Ini hasil yang saya dapat: 1. Saya tak lagi trade menggunakan indicator atau EA. Semua trading dijalankan secara manual, seperti profissional trader di serata dunia. 2. Saya trade menggunakan beberapa teknik assassino yang sangat berkesan dan diguna pakai oleh comerciante profissional profissional dalam dan luar negara. 3. Saya trade menggunakan hanya satu forex broker iaitu, easy-forex. Easy-Forex adalah forex broker yang regulado oleh badan-badan kewangan di Austrália, Chipre e no Reino Unido. Mereka boleh dipercayai. 4. Beneficie adalah normal bagi saya. Kadang-kadang comércio yang saya lakukan tidak tepat tetapi dengan gestão de dinheiro estratégica yang baik, saya dapat pastikan bahawa lucro sentiasa melebihi perdas. 5. Saya tak perlu risau lagi jika dibuang kerja atau kompeni bankrap. Saya ada saluran income alternatif iaitu forex. 6. Hutang-hutang kad kredit saya suda langsai dibayar. 7. Saya dapat menyimpan duit yang cukup untuk berkahwin dan melabur de ASB dan juga pelaburan Emas. Melalui Maybank. 8. Saya baru-baru membeli rumah teres kat PJ secara tunai Tak payah buat empréstimo. Duit forex sudah mencukupi. Bagaimana nak mula forex trading Jika saya di tempat anda, saya akan cuba cari forex mentor yang berpengalaman untuk mengajar saya selok-belok pelaburan forex. Saya boleh rekomenkan satu programa belajar forex terbaik yang pernah saya jumpa: Teknik Forex Sebenar Anda tak perlu lebih dari ini. Selepas itu, saya akan buka akaun forex dengan forex broker yang regulado. Saya sangat rekomenkan easy-forex sebab reputasi mereka yang baik dan mereka tak tipu klien. Saya akan bantu menjawab segala persoalan anda. Be Sociable, ShareDownload Mobile App Harga Mobil Categoria Harga Mobil Terbaru Estatísticas Harga Mobil KIA Todos Novos Picanto Baru dan Bekas (Segundo) Indonésia. All New Picanto realmente mostra o seu poder na Indonésia International Motor Show (IIMS) 2011. Esta é a última variante de um carro que levou muitas pessoas para casa. Harga Mobil KIA All New Sportage Baru dan Bekas (Segundo) Indonésia. Com um novo visual ou rosto mudado completamente, as categorias para All-New Kia Sportage mudaram. Se as duas gerações anteriores ainda forem chamadas de Veículo de utilitário esportivo Sportage (SUV), então, para o All-New categorizado como Veículo utilitário Crossover (CUV). Harga Mobil KIA Big Up Baru dan Bekas (Seken Second) Indonésia. KIA Big Up é um produto de carro KIA que pode trazer muitos bens para você carregar. Então, você ganhará muito ganho e lucro. Existem muitas vantagens da KIA Big Up, como grande capacidade, mais potência e segurança. Harga Mobil KIA Carens Baru dan Bekas (Seken Second) Indonésia. Carens é um carro familiar ou MPV a produção da KIA, Coréia. Em 2002 apareceu a segunda geração, a saber, Carens II. Harga Mobil KIA Carnival Baru dan Bekas (Seken Second) Indonésia. Kia Carnival surpreendentemente conseguiu arrebatar o prêmio de cinco estrelas da NHTSA (National Highway Traffic Safety Administration), o prêmio mais alto na habilidade dos carros para proteger os passageiros durante um acidente. Harga Mobil KIA New Pride Baru dan Bekas (Seken Second). PT Kia Mobil Indonesia (KMI) para assegurar, uma nova arma que eles estavam se preparando para atacar o centro do mercado de automóveis na Indonésia é o New Pride. Harga Mobil KIA Pregio Baru dan Bekas (Seken Second). Recentemente, o PT KMI (KIA Mobil Indonesia) lançou o carro continuando em carros de passageiros de primeira classe, que disseram que o carro já não estava mais produzido. Harga Mobil KIA Rio Baru dan Bekas (Segundo) Indonésia. Kia Rio é um carro subcompacto com tipo hatchback produzido pela Kia Motors. Os modelos de corpo disponíveis incluem um hatchback de 5 portas e um sedan de 4 portas, equipado com motor a gasolina de 4 cilindros com tração dianteira. Harga Mobil KIA Sedona Baru dan Bekas (Seken Second) Indonésia. KIA Sedona é a última KIA Minivan que é o oitavo modelo lançado pela KIA no país do tio Sam. Kia Sedona é equivalente aos seus concorrentes em sua classe em termos de completude, mas em termos de preços mais competitivos. Harga Mobil KIA Travello Baru dan Bekas (Seken Second) Indonésia. A KIA Travello projetou na Indonésia com um caráter firme e forte, sem remover a impressão de interiores e exteriores modernos e luxuosos. Harga Mobil KIA Visto Baru dan Bekas (Seken Second) Indonésia. O KIA Visto é um carro de carro de carro pequeno da KIA, é um mini carro muito bonito que se adapta às necessidades da geração jovem. Visto em suas cores brilhantes e brilhantes dá a impressão de um carro de um milhão de dólares, com manchetes stylo e elegantes grelhas.

No comments:

Post a Comment